середу, 18 січня 2023 р.

Методична діяльність: мета, напрямки, шляхи вирішення освітніх завдань

 


Головна мета методичної роботи 
викладачів загальноосвітньої підготовки:

· надання допомоги викладачам у розвитку та підвищенні професійної майстерності;

· активізація творчого потенціалу кожного викладача;

· удосконалення високого рівня професіоналізму викладачів;

· впровадження та застосування у роботі досягнення науки, методичні розробки та передовий досвід у своїй роботі;

· узагальнювати та поширювати досвід викладачів.

     

 Основні завдання:

· освітня і самоосвітня діяльність викладача;

· активне впровадження інноваційних педагогічних технологій, сучасних методів навчання;

· створення навчальних та виховних проектів;

· зміцнення навчально-методичного, дидактичного забезпечення навчально-виховного процесу;

· обмін досвідом роботи;

· організаційна робота з молодими викладачами щодо зростання їхньої майстерності;

· робота з обдарованими учнями;

· вивчення новинок професійної літератури;

· навчання учнів у творчо-особистісному вимірі.

 

Шляхи реалізації завдань:

· систематичне вивчення та аналіз стану викладання, рівня і якості знань, практичних умінь і вихованості учнів;

· вивчення і використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної науки та передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи і творчості, новаторських пошуків.

 

Напрямки діяльності:

1. Вивчення та обговорення теорії інноваційного навчання, запровадження її в практику.

2. Створення умов для обміну педагогічним досвідом, обговорення наукових і методичних новинок.

 3. Використання інтерактивних форм та мультимедійних технологій на уроках.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Проєктна діяльність

  Освіта XXI століття – це освіта відкритого інформаційного простору.          Тому знання в сучасному світі стають все більш доступними для...